Beste klant,
Naar aanleiding van de persconferentie van gisterenavond berichten wij u het volgende. Voor ons zorgen de nieuwe maatregelen niet voor verandering. Hieronder een overzicht van onze werkwijze:
- We werken uitsluitend op afspraak wat betekent dat de contactgegevens bij ons bekend zijn.
- Desinfectie is aanwezig bij binnenkomst.
- De behandelruimtes zijn goed geventileerd.
- De ruimtes worden na elke klant gedesinfecteerd, stoelhoezen en dergelijke worden vervangen.
- Er zit genoeg tijd tussen de behandelingen, waardoor er zo min mogelijk mensen
tegelijkertijd in het pand aanwezig zijn. - Verkouden medewerkers worden meteen getest en werken niet voordat ze weer klachtenvrij zijn.
- Nog steeds zijn wij niet verplicht om met mondkapje te werken. Uiteraard willen wij dit wel doen als u dat prettig vindt. Bij heropening na de lockdown hebben we alle klanten gevraagd of ze het op prijs stellen dat wij met mondkapje werken. Deze vraag gaan we nu weer stellen bij het begin van elke behandeling.
- Onze productenkluis, die wij tijdens de lockdown veel gebruikt hebben, is nog steeds in werking. Mocht u het fijn vinden om op deze manier producten op te halen of ben u niet in staat om uw producten tijdens openingstijden op te halen, mail of bel ons en we zetten uw
bestelling voor u in de kluis.
Wij gaan ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Tot snel,
Met vriendelijke groet,
Huidkliniek Steijaert.